Merhaba sezaryen sonrası sarı akıntım oldu ara ara kanama sa geldi 53 gün önce doğum yaptım ama koku ve akıntı beni rahatsız ediyor doktor Neo penotran forte l verdi ama tereddütteyim emziren bi anneyim ve ilacın kullanımında süte geçtiği yazıyor kullanan var mı ya da ilaç kullanmadan akıntısı geçen ?