qwrt1245 Bebybaby midesi sütle dolu olduğu içindir hızlı sallarken bizden de gelirdi sesler biraz hızlı sallıyor olabilirsiniz rahatsız olmasın azıcık yavaşlayın 😅
GoGirl Bebybaby degil bence mama da versem oluyor hep ayni ictigi karninda gidip geliyordur yeni ictiginde