Brrahavana-30 Merhaba hanımlar 3 aylık olacak bebeğime uyanıkken mama içmıyor zorluyorum yine içmiyor . Sadece uyurken içirebiliyorum boyle durum yaşayan var mı ne yapmalıyım sizce ?
Aysenes Brrahavana-30 o ay benim oğlumda öylesi uykusunda icirirsim atak var o ayda cok zorlu bi atak ama geciyor.
bambam333 Brrahavana-30 doktorumuz 3. Ay kontrolünde bana özellikle uykuda mama vermemi söylemişti kilo alımı için o yüzden bı sıkıntı olmuyor demekki