Berivaninprensesi bebeğim 2 aylıkken tek aktivitemiz oyun halısı,elektrikli salıncak birde zeka kartlarıydı zaten o zamanlar genelde uyanıklık süreleri öbür aylara göre daha az mesela kucağınıza alıp müzik açıp dans edebilirsiniz,odaları gezdirip tanıtabilirsiniz,masal anlatıp,ninni söyleyebilirsiniz