Arkadaşlar benim oğlum 50 günlük Aptamil 1 içiyoruz. Şükür bir ayda 1 kilo aldı. Ama ben Bebelac Gold a geçmek istiyorum, duyduklarima ve okuduklarima göre daha az gaz yapıyormuş, tabi bebek den bebeğe fark eder.. ben şimdi bir Paket Bebelac Gold aldım, deneme amaçlı, önce aptamilin bitmesini mi bekleyim yada bir ondan bir ondan vere vere alıştıra alıştıra mi deneyim
Benim oğlum kakasını günde bir kere yapıyor bu normal bir durum olabilirmiş ama kendimce bir bakayım belki onunla en azından iki kere yapar diye denemek istiyorum çünkü çocuğun gazı da yetişkin gibi çok ve kokuyor acaba mama dan mi diye düşündüm..