Woody inci_34 öncelikle bol uyuyup su için. Gerekirse bestlak solgar vs araştırın. Kuru duttan hoşaf yapın
Yavuz inci_34 benim de yeri geldi gün de neredeyse bi iki damla süt verebildim o denli sütüm azalmisti ama yine de mama ya da ekstra süt arayisina girmedim cok sükür simdi 7. ayimizdan gün alıyoruz hic tedirgin olup strese girme süt annenin huyu karakteri vs de gecermis bebege ve sürekli o insanla cocugunun irtibat halinde olmasi lazim sonucta süt annesi olmus olacak ki daha da dinen baska boyutlari da var hassas bi konu bence bu konuya sahsen girme derim yine de karar senin olumlu düsün hep benim sütüm var bebegime de yeter de
keskebirazuyusam Sonuçta süt kardeş olacaklar canım ya, ne bileyim ben istemezdim herhalde. Günümüzde anne sütü dışında beslenebileceği binbir çeşit mama var çok şükür. Benimde sütüm az hatta tek meme ile besliyorum oğlumu, mama takviyesi de yapıyorum.
Defnelinaa Canım instagramda emzirme danışmanı dilruba hanım var o sürekli paylaşıyor anne sütü bağışı yapmak isteyenleri onu takip edebilirsin
Oznuryunus inci_34 keşke bunu 2 3 ay önce deseydiniz süresi doldu 40 tane süt poşetini ellerimle çöpe attım içim cız etti 😥
Defnelinaa inci_34 emzirme.danismanligi diye geçiyor canım adı Dilruba Demirezer kadinin adi da link atmayı bilmiyorum canım ondan yazdim