Eesay Manolyaaa yer temizliği için çok az sirke kullanıyorum oynadığı, girdiği odalarda. Toz almak içinde Siveno nun yüzey temizleyicisini kullanıyorum. Her yeri ısırıyor bu ara çünkü🤦🏻♀️
Manolyaaa Seerdaay sirke kokusunu da sevmiyorum denedim aslında ama evde kokusu beni rahatsız etti malesef
Mom120 Dünyanin en sacma fayanslarina sahibim cok sik ve modern gösteriyor evi diye öyle kiraladik ancak ne ile silsem iz kaliyor. Su haric🤦🏻♀️Buharli vileda ile siliyorum ki tamamen pislikten arindirsin pesine sadece su ile islanmis mop ile siliyorum.
Manolyaaa Mom120 sadece suyla siliyorum ama açıkçası evimin de güzel kokmasini istiyorum. Kimyasalı az bebekler için olan. Bişey varmı bilmiyorum onun için
Mom120 Manolyaaa acikcasi ben de hic bilmiyorum🤷🏻♀️Ama genelde organik zararsiz bebek ürünleri parfümsüz oluyor. Belki dogal aromatik yaglarla koku eklenmis ürünller vardir insallah biri önerir☺️
Eylulmelis Beyaz sirke kullanıyorum.bebeğim olduktan sonra diğer yüzey temizleyicilerden almadım ama Arada da suya arap sabunu karıştırıp yerleri siliyorum parkeleri güzel parlatiyor👌