Benimki de 4 günlük, göğüs ucu olmadığı için tutamıyor sonra da sinirlenip bırakıyor. Pompayla az bi şey sağıyorum, göğsümü emmeye çalıştıkça şırınga ile kenardan damlatıyorum, gayret ettikçe süt geleceğini anlıyor bırakmıyor. En son göğüs ucumu çıkartıp kendi emmeye başlıyor.