pinar5595 Saçlarım aşırı kuru ve kabarık keratin bakımı saçı düzleştiriyormuş sanırım farklı bir uygulama ile karıştırmıyorsam. Bazıları zararlı diyor bazıları bir şey olmaz diyor ben yaptırmayı çok istiyorum ama zararı vardır diye korkuyorum. Keratin bakımı yaptıran var mı? Memnun kaldımız mı ne kadar süre durdur saçınızda
busrasilra14 pinar5595 gorumcem kuafor ve ara ara yaptiririm. Kaliteli malzeme kullanirsa kuaforun harika bir sonuc alirsin canim. Yumusacik capcanli oluyor hatta biraz duzlesiyorda saclarin. Bayiliyorum ben
GoGirl pinar5595 keratin botoks yaptirdim cok iyi geldi sacimi yastistirdi cok az duzlestirmeme gerek kalmisti denize vs giriyorsaniz yaz bitimine daha ii olur
Deletedmom4440 pinar5595 1 hafta önce yaptım saçlarım aşşırı yumuşak oldu çok iyi geldi bi kez daha yapmayı düşünüyorum
Henakiz Ben hamilelikten önce defalarca yaptırdım. Özellikle tatil önceleri. Gerçekten bayılıyorum. Elektriklenme, kabarma yok. Sakin, düz saçlar. Tabii öyle olunca şekil vermesi de kolay oluyor. Emzirme dönemim biter bitmez tekrar yaptıracağım. 😍
Balteknem Henakiz busrasilra14 kac ay suruyor acaba kuofrm 400 yapariz dedi normalmi bebgi anne sutu emenler yaptirmiyormu
busrasilra14 Balteknem sacinin uzunlugu önemli canim. Emziren anneleri bilemiyorum ben hamile kaldigimdan beri yaptirmiyorum. Ama sacin uzunsa fiyat makul bence
Henakiz Balteknem benimki ortalama 3 ay sürüyordu. Belki yaptırıyorlardır ama ben pek kimyasala bulaşmamaya çalışıyorum.
Balteknem busrasilra14 evet uzun canim kendi kuofrm olunca sana okadar olur dedi ay olarak 4 ay gidermi parlak yapiyormu
busrasilra14 Balteknem gider canim denizw havuza gidersen daha az suruyor tabi o ayri. Ama girmezsen 4 ay gider
Balteknem Henakiz 3aydan sonra eski halinimi aliyor yoksa daha beter mi oluyor acaba yaptirtikca yaptirmak gereklimi
Henakiz Balteknem yok yok daha beter falan olmuyor hatta neticede bir saç bakımı olduğu için saçı beslemiş oluyor.
yahyabatum pinar5595 bende düşünüyorum ama bir de Brezilya fönü var dümdüz oluyormuş onu bilen var mı