Merhaba anneler bir kız bebeğim var 7,5 aylık. Y
hiç yabancılaşmıyor herkesin kucağına gidiyor ayrı kaldığımda da beni hiç aramıyor döndüğümde hiç bir farklılık yok. Benim durumumda olan var mı ya da yaşayı geçen daha küçük mü bunlar için çok kafaya takıp üzülüyorum