Momcnssss Bebeğim kaşık maması yiyor sadece bazen normal yiyecekler veriyorum. 7 aylık şuan önerebileceğiniz bir kaşık maması var mı iyi kilo aldıran ve tok tutam markası ve neyli olduğunu yazarsanız çok sevinirim.