basakhanim34 2 aylık bebeğim memeyi bir iki kez çekip bırakıyor ısrar edersem ağlıyor. Biberon yüzünden memeyi bırakmak üzere. Eds almak istiyorum. Deneyenler lütfen bilgi verebilir mi? Eds ile memeye döndürdünüz mü? Kullanımı kolay mı?
[silindi] basakhanim34 ben yapamadım çok denedim olmadı eds geç kalmıştım 3 aylıktı daha küçük sizin ki deneyin tutmasını doktorum aç bırak demişti kyamamıştık pes etmeyin duşta memeyi tutabilir
inci_34 basakhanim34 bende bir iki kere bibereon verdim hemen gögğsme vurmaya başladı baktım red edecek aç bırakmaya başladım göğsümü alana kadar şırınga ile verdim az az
basakhanim34 [silindi] 3 aylıktan sonra biberonu bıraktırmak için alıştırma bardağı kullanabilirsiniz.