Yelizr1 AntiFilozof ben hipp 1 combobiotic kullanıyorum gaz konusu 0 diyebilirim diğer mamalara nazaran 1 tık daha pahalı.
durununannisi__08 Bende aptamil kullaniyorum anne sutu ile birlikte disari ciktigimda veriyorum sadece kilo konusuna gelince surekli kullanmiyorum baska mamada kizim icmiyor ama suan memenunum
IlkAnnem Bende Aptamil kullanıyorum bugün Bebelac Gold aldım geçiş yapmayı denicem eğer onu da güzel sindirebilirse ona geçeceğim :) sindiremezse Aptamil 1 devam :)