5 6 gun sonunda diski katı mı canım. Benim kızım 19 aylık olmak uzere. Bitmek bilmeyen bir kabızlıgımız var. Kayısı verdim heer gun yine tas gibi yapıyordu. Popoda catlak bile var. Gunluk sebze coebası verirdim salatalık verieım yok yok hıc faydası yok. Cocuk tas gibi kecı pıslıgı gibi yapıyordu. Magnezı calsıne veriyorum burda bir arkadastan okudum. Bir o rahat yaptırıyor. Dra gitsem meyve yedir dıxsk yemiyor, sebze yesin dıcek yemiyor, (bol su dıcek e zaten ıcıyor) yanı kuzum bulursan bir yontem banada yaz senı cok iyi anlıyorum inan cok uzuluylrum