Minikprens tavsiyeleri okuyamadım ama kendi deneyimlerimi yazmak isterim. Benim oğlumda çok gazlıydı sürekli ıkınıp morarır çıkaramayıncada ağlardı. Biogaia kullandık ama o etkisini 10 günde anca gösteriyor. Nurse harveys damla kullandık onun biraz faydası oldu. Hergün mutlaka duş aldırdım karnını köpükle ovaladım ayaklarının altına ve karnına elma yağı sürdüğümde de gazı için faydası oldu. Şimdi sap simplex kullanıyorum. Birazda alıştığı için rahatça yapıyor. Bizde alerjik bir sorunda çıktı ve ben maalesef bir süre kakasına müdahale etmek zorunda kaldım yoksa poposu çatlayacaktı. Derecenin ucunu poposuna dokundurup yaptırdım. Alışkanlık yapmadı aksine kurtarıcımız oldu. Bazen çok sıkışıp yapamadığında poposuna zeytinyağı sürüp karnınada masaj yapıyorum bir de benim oğlum yatarken tuvaletini yapamıyor bildiğiniz tuvalet pozisyonuna getiriyorum ayaklarını ve poposuna ufak ufak vurup ayaklarını bikaç kez karnına çektiğim zaman hemen yapıyor. Doktora rezene ve anasonu sorduğumda ağır metaller içerebilen bitkiler zaten damla ve ilaç kullanıyoruz çok kurcalamayalım dedi. Tabi anne olarak en iyisini siz bilirsiniz. Uzun uzun yazdım kusura bakmayın olur ya içlerinden birtanesi bile işe yarasa yeter. Sütünüzle yediklerinize dikkat edin rezeneyi siz tüketin tavsiyelerim bu yönde sağlıklı günler dilerim🙋♀️😊