Arkadaşlar bebeğimin azı dişleri kaşınıyor gibi şişmiş de etler el hep ağzında dün doktor kontrolu vardı evet belirti var ama patlamasına daha var zaman alır dedi ama bebeğim şimdiden huzursuz iki haftadır uykuları bozuldu gün içinde aşırı huzursuz olmaya başladı sıcak da bizim buralar etkisi var mı bilmiyorum. Şimdi sorum şu azı dişinin belirtisi bu şekilde erken başlar mi bebeğim 15 aylık bu arada