yerlersenietipuf benim oglum🙋🏻♀️Öyle istahli bir cocuktu ki yaninda asla yemek yedirmezdi ne yesek hepsini isterdi. Hic yemek secmeden yerdi. Ta ki 1,5 yasina kadar sonra birden yemek secmeye zamanla az yemede bu aralar da daha tadina bakmadan ben onu yemem demeye basladi. Bilmiyorum iste bazen diyorum etrafimda kim varsa kilo problemi olan bi bakiyorim bebekken de öyleymis o yüzfen böylesi iyi diyip kendimi yatistiriyorum. Ama ac kalmasina yemek yemesine cok üzülüyorum. Temel besleyici seylerden de ekstra uzak. Yumurta et yemez hic. Makarna pilav da yemez her cocugun sevdigi. Bir gün cok severek yedigini baska bir gün agzina sürmez🤷🏻♀️Cok zor istahsiz cocuk Allah yardimci olsun