minibiranne evet geç ısınıyor çünkü kazanındaki suyun kaynaması gerekiyor , ketıl kaynaması kadar bi süre yanii , geç ısınmadan şikayet ediyor herkes ama kazansız ütüde ısınmasını beklemeden uğraşa uğraşa yarım saatte yaptığın ütüyü, kazanlı ütüde otur ısınmasını bekle en fazla on beş dakika da uğraşmadan yap , aynı kapıya çıkar