Oglusm merhaba ünide bir arkadaşım vardı. Hiç renkli giyinmezdi. Meğer kol altı çok ıslandığı için siyah ve beyaz giyiniyormuş o zaman driclor kullandı. Ama içerğinde aliminyum var. Ben de gebelikten sonra terlemye başlayınca denedim. Çok işe yarıyor gerçekten. Birkaç gece üst üste sürüyorsun günlerce sürmeye gerek yok. Yaz ayını atlatacak kadar kullanırsanız bir sıkıntı olmaz