Benim kızım 8 aylıktı desteksiz oturmaya başladığında ozaman kadar destekle bile oturtamiyorduk çok küçük zaten daha zamanla oturucaktir biz anneler hemen herşeyi yapsın istiyoruz hevesleniyoruz malesef ama onlar daha çok küçük büyük bı beklenti içine giriyoruz kendilerini ne zaman hazır hissederlerse her konuda daha başarılı oluyorlar