Ygtakn Kızlar oğlum 6 ay 24 günlğk ilk kez bıngıldagım hareket ettı kalp gibi atıyordu korktum kötü bisey mi doktora götürüyüm mü
Bebisveannis Ygtakn hayır çok normalmiş ben de sormuştum doktor bana gülmüştü hatta 😒😂 içinden damarlar geçtiği için pit pit atar çok normalmiş 🌸
BirEn Ygtakn bende sormuştum 2 buçuk aylık benim kuzum da heyecanlandığında kustuğunda hareket ettiğinde olması çok normalmiş ☺️
Bebisveannis Ygtakn ben de çok korkmuştum bilmeme rağmen insan bir tuhaf oluyor 😢 sadece çökme olursa susuz kalmış olabilir demekmis havalar çok sıcak bilginiz olsun 💜