kızlar selam. cuma günü sinovac aşısı oldum 18 günlük bebeğim var aşıyı oldum olalı o kadar. huzursuzki bebeğim uyumuyo ağlıyo sürekli zaten kolik bi bebek ama akşamları ağlardı ama şimdi gündüzde hzursuz artık tükenmek üzereyim böyle olan oldumu hiç?