11 ayina kadar devam ettim kolik bebekti geceleri hic uyumazdi hep aglardi 15 dakika 20 dakika da bi kabizlikta vardi o ara hastaneye gittik butun tahliller yapildi probiyotic yazdi doktor ondanberi cok iyi kullanmadigimda yine aglamalar basliyor birde dogal elma sirkesi aldim zayiflamak icin birde saglik icin suya katip iciyorum oda gaz yapmasini engelliyormus