Merhaba anneler, oğlum 4 ay 10 günlük. Bu ara dönmeye sardı. Sürekli dönüyor. Fırıldak gibi. Ve uykusunda bile döne döne uyandırıyor kendini. Eskiden memede tekrar dalardı. Şimdi memede bile bir o yana bir bu yana dönüyor. Gece sürekli uyandı ve uyandığında gülücüklerle uyanıyor. Hiç uykusu yokmuş gibi. Bu sefer ayağıma alıyorum ama bu kez de ben uyuyamıyorum. Gündüz uykularımız zaten 30 dk falan. Bebesi büyümüş anneler nasıl üstesinden gelicem ben bunun?
Bir de uyku eğitimi aldınız mı? Ya da kendiniz uyguladınız mı? Ağlatmadan mümkün oluyor mu? Ya da düzenli uyuyor mu? Eğer bir uyku danışmanıyla anlaştıysanız faydasını gördünüz mü?
Cevaplarınızı bekliyorum. Çok teşekkürler. 🌸