Merhaba arkadaşlar 1 ay önce diyetisyene gittim diyet+Leslie yapıyordum 2 hafta da 2.5 kg normal 3.5 kg yağdan vermiştim son iki hafta sadece yarım kg verebilmişim çok az çok moralim bozuldu motivasyonum düştü emiziryorum da yok mu kilo vermeyi hızlandıracak birşeyler önereceğiniz tavsiyeler felan😐😐