Muhteriz belki sallanmayı sevmiyordur. Bende sallayarak 1 saat uğraşıyodum. Sonra bir baktım emerek 2 dakikada uyuyor. Emzirerek uyutuyorum. Ama bu aralar kucakta hoplatarak uyumayı tercih ediyor 😂 çok yoruluyorum uyku saati gelince çok geriliyorum. Bizde 4 buçuk aylığız