5 aydır aynısını yaşıyorum ister dik tut ister reflü yatağı al gene ama gene kusuyor avolvia ar mama kullandım sütüm çok bi mama bi emzirme yapınca göğüslerim ağrırdı ama sen sütün azsa onu yapabilirsin. Günde defalarca üst değiştiririz her ay bi kilo alırdı 4. Ayında 600 gram almış bu ay bakalım ne kadar alıncak ona göre ek gıdaya erken başlıcam 1 ay çünkü yediğinin çoğunu kusuyor buna bir çare yok yAni anca daha koyu kıvamlı yiyince yAni ek gıdaya geçince kusmaz. 5. Ayımız inş azalır artık ama kilo alımı azsa doktora söyleyin mama başlatıyor zaten avolvia ar SGK yazıyor kilo alımı azsa bilginiz olsun. 🥰