Papatyaninannesii https://resimyukle.link/i/04fSW https://resimyukle.link/i/04DpF Sanırım isilik olduk cok sıcakk napmalıyım banya yaptırıyorum bu günde yaptırcam
Ayazege06 Papatyaninannesii Evet isilik olmuş ustunu çok fazla giydirmeyin ve uyurken muslin örtüyle yada ince pike örtün sıcaktan olmuş.
Gunes_kiz Papatyaninannesii isilik olmuş canım benim oğlum da şuan bu durumda sabah akşam duş alıyor. Şimdi de duş aldırdım sadece atlet var üzerinde başka birşey yok. Üzerini de örtmüycem. Sende öyle yap.
Papatyaninannesii Gunes_kiz iki akşamdır üstünüde örtmuyorum tsort sortla yarıyor ama cok terliyor her gün banyo yapıyor ama havalar socak cok 😥
Gunes_kiz Papatyaninannesii burası da aynı gülüm durduğu yerde terliyo çocuk. Biraz da kilosu var. Hemen isiledi kolları vücudu heryeri benek benek. Küveti varsa doldur duyu oynasın bol bol
Papatyaninannesii Gunes_kiz ben bilecikteyim suan ama istanbuld artırıyorum ama eşim lülaburgazlı ☺️☺️☺️
Gunes_kiz Papatyaninannesii bizde görev dolayısıyla buradayız. ☺️☺️ Normalde eşim Bolu lu ben Amasya’lıyım