Nurs2709 Yağlı olan sütüm su gibi oldu aşıdan sonra emziremiyorum sağıp döküyorum bu sütü ama neden su gibi önceden yağlı bildiğimiz süttü bugün akşama kadar emzirmeyip eski sağdığım sütü veriyorum
Hayriye1410 Nurs2709 aşının öyle bir etki yaptığını duymuştum hatta bazılarında azalma da yapıyormuş ama geçici etkiymiş bool bol su ile açığı kapatmak gerek
Sahraligunler Nurs2709 cuma günü biontech oldum üzerimi ıslatan göğüslerim bomboş ciddi anlamda sütüm gitti
Uzymom Nurs2709 ben riske atıp aşı olamıyorum valla bebeğim emdiği için. Emdiği sürecede olmayı düşünmüyorum iyi cesaret olmuşsunuz.
Fatma29 Sahraligunler inşallah düzelir ya bende keisk bilgi vermedikleri için vurulmayı düşünmüyorum şimdilik
Nurs2709 Sahraligunler ayy ben zaten tek göğüs emziriyorum inşallah öyle bı durum olmaz 😔inşallah tekrsr dolar göğsünüz
Nurs2709 Uzymom ben hamileliğimin ilk haftalarında covit geçirdim o yüzden çok korkuyorum mecbur oldum
Aysun1983 Nurs2709 bende perşembe günü oldum biontec ama bende öyle azalma olmadı açıkçası sağıp vermiyorum bebeğim emiyor kakası çişi her zaman ki gibi hatta benim göğüsler daha bi dolu bu aralar ama bir kaç gündür tatlı yiyorum ben ona bağladım bu durumu
Nurs2709 Aysun1983 bende aşıya gitmeden önce biraz sagmistim onu verdim bı defa da mama verdim tekrsr aciktiginda emzirmeyi düşünüyorum böyle kesin bı bilgi yok ama benim içim rahat etmedi hemen emzirmek istemedim
06082020 Nurs2709 bende emziriyorum ve sütün tadi değişir yada azalma olur diye aşı olmaya korkuyorum kadim doğum doktorum olabilirsin dedi ama ben yinede kararsızım of çok zor bi durum ne yapcaz bilmem kızımın süt yumurta tavuğa karşı alerjisi var bide ya sütten ona yan etki yaparsa😪
Nurs2709 06082020 bence süt sağma poşeti alıp sağın sütünüzü bir gün idare edebilecek şekilde aşı olunca onu icirirsiniz yada sütünüz azalırsa onunla takviye edersiniz yani bugün olmasak yarın yine olucaz aşıyı mecbur 😔
biranneikikedi Nurs2709 sağıp dökmeyin bebeğe de antikor geçiyor. Emzirmeye devam edin neden döktünüz ki sütü. Benim de biraz sulandı ilk salı günü oldum şu an normal. Bi de bebeğiniz kaç aylık benim meme terbiyesi dönemine denk geldi. Artık benim de akan sütüm olmuyor
Nurs2709 biranneikikedi iki gün sonra 2aylik olacak bı kaç kişiden bı kaç beslenmede emzirme diye duydum benim de içim rahat etmedi kesin bı bilgi olmadığı için mecbur çoğunluk ne derse insan ona yöneliyor
biranneikikedi Nurs2709 ya yapmayın lütfen hangi doktora sorsam biontech mutlaka emzirin diyor. Yazık olmuş süte.
Nurs2709 biranneikikedi bende aşı olurken sordum heralde cahil değiliz yani hangimiz kesin bilgiyle aşı olduk isteyen istediğini yapar çocuğa içirdigim sütüm var ki döktüm yani
biranneikikedi Nurs2709 kesin bilgi doktordan alınır hanımefendi. Sağdan soldan değil. Kimse size cahil demedi. Aşıdan sonra ne yaptığımı söylüyorum size. Farklı yorum almaya tahammül edemiyorsanız post açmayacaksınız.