Merhaba anneler mardinde yaşıyoruz bebegim 1 buçuk aylik cok sicak hep su nasil giydireyim sade zibinla üşür mü gibi vantilatör acik dayanamıyoruz asker eşiyim alışık değilim ben bile cok bunaliyorum bi fikir verin ilk bebek cok tercümesizim gazlı kolik hep ağlıyor cok çaresiz hissediyorum