minikbaykus benim hiç ateşim çıkmadı gözlerim sulanıyordu ertesi gün bi anda koku kaybı oldu hemen hastaneye gittik 1 saat sonra koku geri gelmişti ama pozitif geçti 2-3. Günler çok iyydim 4. Gün leğen kemğim ve üst bacak kemiklerimde inanılmaz bir ağrı oldu sanki saatlerce halı yıkamış gibiydim. 5. Günde çok iyiydim 6. Gün sırtımda ağrı başladı ciğerlerim ağrıyordu öksürük sürekli değil ama balgam sıkıştırınca kusana kadar öksürtüyor. Balgam atınca rahatlıyordum. Bugün 11. Günüm daha iyiyim. Çok ağır geçmedi ama gün gün ağrım oldu. Ve başından itibaren çok fazla baş ağrısı yaşıyorum. Ağrı eşiğim yüksektir kronik migren hastasıyım bu baş ağrısına dayanabiliyorum migren daha beter çünkü 😄 umarım çabucak geçer sizinde