Geldi 4.ay atağı ve fena bi şekilde uykuya direniyor 2 saatte bi uyuturum gözlerini ovuyor burnunu kaşıyor kulağını çekiyor yatırdığım odaya girince bile ağlamaya başlıyor 🤦🏻♀️ Yatakta hoplayarak uyutuyorum sakinleşince memeye alıyorum bazen poposuna pış pış yapıyorum siz nasıl uyutuyorsunuz