ElizsMomM Musam başta ilk bikaç gün işe yaradı ama sonra faydasını göremedik biz aksi ki damlayı bıraıımca da sanki rahatladı bebeğim
Musam ElizsMomM bana çok yardımcı oldu bir gün vermedim bitmişti o gün feryat figan oldu gece nöbetçi eczaneden aldık da rahatladı
Efesininannesi35 Musam günde 5 damla veriyordum bir kere sürekli olarak düzenli verdim kolik bir bebekti gaz sorunu bitti üç aylikken.
Musam Efesininannesi35 bende günde iki defa sabah akşam 5 er damla veriyorum. Bir gün vermedim damla bitmişti gece nöbetçi eczane bulduk aldık o derece kötü oldu