Kızlar merhaba benim bebeğim henüz 27 günlük 3165 gr doğdu.23 günlükken sağlık ocağında kilo takibimiz vardı kilosu 3400 çıktı sağlık ocağındaki hemşire kilo alımı güzel dedi ama buradaki yorumları okuyunca biraz canım sıkıldı ayda 1 kg alması gerekiyor falan şeklinde yorumları okudum benim bebeğim henüz 250 gr kadar almış :( ben mi pimpirikleniyorum acaba benim gibi olan var mı??