esgc Merhaba bebeğim 7 günlük geceleri 12-4 arası asla uyumuyor gündüz ise uyanmıyor. Bunu nasıl düzene sokabiliriz? Şimdiden yapılmalı mı yoksa 40ı çıktıktan sonra mı düzene koymaya çalışmalıyım
Busramomy esgc bence 40 ının çıkmasını bekle canım daha çok küçük memeye kalkıyordur zaten ilerledikçe o düzene girer
19052019 esgc canım daha gece gündüz olayını bilmedikleri için bu sorunu yaşıyoruz benim kızım kırkından sonra düzelmişti
esgc 19052019 inşallah benimki de düzelir çok zorlanıyorum gece olunca gözleri açıyor bi daha da uyumuyor benim minik
19052019 esgc düzelir canım merak etme ☺️ Sadece biraz sabır bak ben o zamanları yaşarken şimdi akıl veriyorum geçecek