Gaz damlası ve probiyotik kullanarak çözmüştük biz bu sorunu. Çok iyi anlıyorum sizi , sürekli ağlayan bir bebek cidden çoook zor. Bizim doktorumuz bir çay kaşığı zeytinyağı da vermişti. Ve masaj çoook önemli. Bacaklarını iteceksiniz karnına doğru ve bir de karnını sıkıyordum ben. Öyle öyle atmıştık gazı. Bir kaç kezde fitil vermiştim ben rahatlasın diye. Fitilden sonra aşırı gaz çıkartmıştı. Yediklerinize dikkat edin , boool kimyon ve rezene çayı için günde 2 kere. Ama ne olursa olsun gaz oluyor maalesef, 3. Ayda tamamen bitti bizim.