11 günlük bebeğim var dün saat 5ten gece 1 e kadar gaz sancısından uyumadı hep memedeydi. gece 1 buçuk gibi uyudu sabah 6 ya kadar. Akşam alarmımız çalmamış uyuya kalmışız şimdide saat başı emziriyorum nerdeyse ama bir şey olmasından çok korkuyorum. Sarılık falan yoktu kilosu da iyiydi ama yinede korkuyorum zor uyanıyor bir şey olmuş mudur böyle bir durum yaşayan var mı ?