Deryatpzglu Doğum yapalı 22 gün oldu. Gelen akıntımın rengi sarı ya döndü diyebilirim ama koku hep var. Ped azıvık kirlense bile hareket ettikçe koku geliyor. Sizde de böyle mi oldu? Ne zaman geçti ? Eşim yanıma yaklaşsın istemiyorum kokuyu duyucak diye. 🤦♀️
Ugggg Deryatpzglu o zamnla yeşile donuyo benim bı 15 gün sürdü sonra antibiyotik kullandım çeşme gibi akiyodu
Gulzar Deryatpzglu koku geliyosa iltihaplanma ya da mantar vardır doktoruna söyle ya fitil dicek yada antibiotik,geciktirmemeye çalış sonra kaşıntı falan verir
Ugggg Deryatpzglu baştan beri kokuyodu ilk başta çok geliyodu adet oldum azaldi sonra hafif başladı kaşıntı yanma mantar oldu antibiyotik bide sirkeli su sktim sürekli şuan gecti
Neslihansr Deryatpzglu bende de fena şekildeydi koku . Antibiyotik vermişti doktor doğumdan sonra iyi geldi o size vermedi mi bişe