Sareee11 iPhone 6 s kullanıyorum. durumlardan görmek istemediğinizi engelliyorsunuz, ya da sadece şu kişilerle paylaş yapıosunuz. sadece o kişi kalıyor eğer ikiniz de birbirinizin rehberinde kayıtlı iseniz görür. Ama bu her telefonda aynı değil mi? İphone nun bir özelliği var da ben mi bilmiyorum. Eşim de 8 kullanıyor onun da böyle 😅