zynn doğumdan hemen sonra bir çay kaşığı vermişti annem. Sonra bir daha önemsememiştim. İki hafta geçmesine rağmen sarılığı geçmeyince vermek durumunda kaldım. Çünkü kakasına rağmen hiç idrarı yoktu, bezi az ıslak olsada hep koyuydu. Gerçekten su verince düzeldi, hem sarılığı da geçti. İlk günler iki üç çay kaşığı veriyordum. Sonra damla ve vitamin de verince hep su ile verdim 5 6 kaşık oldu. Şimdi 3 ay 11 günlük. Pek ısrar etmiyorum, küçük biberona su koyuyorum günde bir defa ilaçtan sonra ne kadar içmek isterse o kadar içiyor. O da muhtemelen 9 10 çay kaşığı oluyordur içtiği.