Merhaba anneler kızım bugun beş günlük iki gündür sarılık değeri yüksek dün 14.7 çıktı 17de yatış yaparız dediler ve saatte bir besle dedi doktor kzim memeyi tutmadığı icin sagip veriyorum iki göğüsten 25-30 ml kadar çıkıyor saatte bir bu kadar yeterli mi acaba mamada vermeye çalışıyorum onuda almıyor ne yapacağımı şaşırdım