Mirayfiliz Kızlar yavrucuklarınızın bebeklik saçlarını kestirdiniz mi? Oğlum saçlı bir bebek ve çok terliyor,ne yapacağımı düşünüyorum.saç kestirmek bir işe yarar mı acaba
Emirin_Annesi10 Mirayfiliz sıfıra vurduk 4 aylıkken şuan 8.5 aylık saçı tamamen uzadı normal traş ettircez terliyorsa kestirin bence
Evrim1906 Mirayfiliz ben 4 aylıkken tamamen kestirdim bir sıkıntı yaşamadım sadece bıngıldak kısmına dikkat etmeniz gerekir bu arada makina ile 0 a vurduk