Kizim 21 aylik bu zamana kadar siveno,incia kullandim.leke cikarici grrenclean kullandim..hemen bitiyorlar ya ve pahalilar😤
Uni baby alayim dedim arrtk yavrum kasin kasin bir hal oldu..
Granul sabun onermeyin cunku o da alerji yapti.
Granul harici temiz icerikli,Sizler ne kullaniyorsunuz?
Momsgreen kullanan var mi ?
Ya da greenclean camasir deterjanini kullanan?