kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegimin poposu pisik olsa da olmasada popo deliginin cevresi hep kizarik sizce neden ve boyle olan var mi nasil gecirdiniz
sabinaa kaymakliekmekkadayifi a benimkide ogle hep merak etmisimdir..bolca krem falan surerim hep yikarim bezi actiginda amma yine ayni
kaymakliekmekkadayifi Sahraligunler olabilir fakat bizde soyle bi durum var bebegim 3 gundur kaka yapmiyo 😂 yani ikinmiyo ama yine kizarik
BurcuBrc kaymakliekmekkadayifi sabahları 6 dan sonra bu ara mız mız sürekli ağlıyor benimki neden bilmiyorum 3 ay 23 günlük 2 saat ağladı. Yatmak istemiyor kucakta durmuyor bir türlü sakinlesmiyor atak haftası mi nedir anlamadım
0znur kaymakliekmekkadayifi normaldir bence. Çünkü kirki bezke tutmam. Gündüzleri belden aşağısıni yıkarım. Ana orası kızarık 🤷🏻♀️
kaymakliekmekkadayifi BurcuBrc bizimde arada bir kayboluyor ama oldugu zamanlar daha cok doktor bisey demediyse normaldir o zaman
kaymakliekmekkadayifi BurcuBrc atak haftasi canim muhtemelen benimkide 3 ay 24 gunluk 5 gundur atakta
kaymakliekmekkadayifi 0znur bende asla kirli bezle tutmuyorum bide havalar sicak pisik oldu mu gecmez diye😂😂 zaten gun icinde en az 2 kez banyo yapiyo cocuk😂 popisi surekli acik tutuyoz havalansin diye ama orasi hep kizarik😂
BurcuBrc kaymakliekmekkadayifi mız mız sürekli meme görünce deliriyor bazen bağırıyor sebepsi yer bir yeri koparcasina ağlıyor anlamadım bir türlü sakinlesmiyor da
Marta kaymakliekmekkadayifi kaymakliekmekkadayifi benim bebegiminde kizarik demir ilaci iciyor. Kabizlik yapiyo zorlandigi icin kizarik oluyo aksamlari travazol krem suruyorum sabaha gecmis oluyor
kaymakliekmekkadayifi BurcuBrc ayy evet aynisini dun yasadim kucucuk bebek sinirden çığlıklar atiyo ellerini yumruk yapip sikiyo boyle sanki koca insan gibi 😂