Kızlar kızım 14 aylık sanki beni sevmiyor gibi hep babasına gitmek istiyor babasından alıp bana gelince ağlıyor arkadaşımla buluşuyorm onların kucağından bana gelince ağlıyor beni itiyor babasını istiyor moralin çok bozuk aradaki bağı nasıl güçlendirirm sürekli de ilgiliyim neden böyle napcam ben