Seerdaay Oğlumda öleydi inanın. Kaç kez sinirimden ağladığımı biliyorum. Mutfakdan elimde tabakla çıkdığım anda ağlamaya, kafasını yere vurmaya başlardı. Bir süre vermedim günlerce aç gezdi yinede yemezdi. Möllerse başlayınca bi tık düzeldik. Pütürlü yemeyide hala tam olarak düzelmedi. Yaştıları eline herşeyi alıp ısırıp yerken bizimki sadece yalıyor. Açma, büskivi, börek yalaya yalaya yiyor. Doktora da gittik. Zorlama dedi yada terapiye götürüceksin dedi. Burdan bi arkadaş götürüyor oğlunu iştahsızlık ve yeme bozukluğundan kaynaklı hiç işe yaramamış. Seans başıda 500 lira falan. Yarıda bıraktı gitmedi. İnstagramdan da görüşüyoruz. Şimdi bezmialeme başladılar. Orda bu konuda daha uzmanlar varmış. Bakalım fayda alırsa bende götürücem. Yemek yemeyi sevdirip, çiğnemeyi, ısırmayı öğretiyolarmış.