Merhaba sevgili anneler oğlum yaklaşık iki haftadır sürekli anne anne anne anne diye kriz halinde bazı günler daha da fazla bazı günler daha az ama genelde hiç nefes aldırmıyor tuvalete bile gidemiyorum ben yemek yerken birisinin kucağında olmak zorunda olduğu için benim kucağıma gelmediği için ağlıyor bu ne kadar devam edecek böyle şeyler yaşayanlar var mı bebeğim 14 aylık