Bikac cay kaşığı etki ediyo. Benm kizimda simdi 3 ay 24 günlük. Öksürüğü vardı bronsiolit baslangci dedi doktor sürekli burnunu ac dedi. Ben her 3 saatte bi serum fizyolojik sıktım ve aspiratorle cektm ama onu yapmadan önce kettle su kaynattm buharna tuttum 1-2 dk kadar sonra temizledm çünkü yumusuyor daha kolay oluyor. Daha sonra ihlamuru 3-4 cay kaşığı veriyorum.Göğsünede havlu ısıtıp koyuyorum. Simdi bayaa bi hafifledi tek tük kaldi cok şükür öksürüğü. Ama her 3 saatte bi temizle evet aspirator guzel degil ama hastaligi bitene kadar mecbur.