pamuksekerinannesii Allah çocuğunuzu size bağışlasın. Ya acemi olsaydınız, anlamasaydınız, uykusu var diyip geçseydiniz? Sizin sayenizde belki de iyi şuan. Doktorlara güvenmeyeceksek kime güvenip canımızı emanet edelim. Ben de Türkiye’de bir doktor ile tartışmıştım. Beni şikayet etse aslında güzel bir ceza bile alabilirdim çok küfür yedi benden. Kuzenim bebekken ağır anemi geçirdi, hiç bir şeyi yok diyip göndermeye çalışmıştı. 2 yaşındaki benek kucağımızda bayılmıştı, “mesleğini severek yapmıyorsan siktir git canından etme milleti” demiştim. Bence sonuna kadar haklıydım :/