Venes sanırım 0-6 ay dönemindeki bütün annelerin ortak sorunu bu ama benim doktorum bebeğe alttan uyarı yapmayın diye bizi özellikle uyardı ..bebeğim gözlerimin içine bakarak kıvranırken dayanmak çok zor ama yapacak pek bir şeyimiz yok sanırım bu sürecin geçici olduğunu düşünmekten başka 😟